Blog, ماکت ماشین

چرا ماکت ماشین 1:24 خریداری کنیم ؟

why to buy 1:24 model cars

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا ماکت ماشین 1:24 خریداری کنیم ؟

همانطور که در مقالات قبلی توضیح داده شد ابعاد ماکت ها برای علاقه مندان و اینکه کدام یک دارای ارزش بیشتری است همیشه یکی از مهمترین سوالات علاقه مندان و کلکسیونر های ماکت بوده . در این مقاله آوین مارکت سعی خواهد داشت تا توضیحات کاملی از ابعاد 1:24 در اختیار شما قرار دهد.

تاریخچه :

امریکا اولین کشوری بود که در سال های 1912 تا 1916اقدام به تولید ماکت های 1:24 کرد که پس از محبوب شدن این مقیاس کشور های اروپایی نیز اقدام به تولید این ماکت ها کردند .

ابعاد :

ماکت های 1:24 را می توان ابعاد متوسط در بین این محصولات در نظر گرفت بطوری که در طول حدود 20 سانتیمتر و در عرض حدود 8 سانتیمتر هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”44555″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”نکته مهم” font_container=”tag:h2|text_align:right”][vc_column_text]

ماکت های ماشین 1:24 همچون 1:18 دارای 2 دسته هستند . برند های همچون ویلی و مایستو در تیراژ بالا و کیفیت متوسط تا ضعیف ساخته می شوند اما برند هایی همچون leo models ماکت هایی با کیفیت بسیار بالا حتی در ابعاد 1:24 تولید می کنند .

محصولات این کارخانه بطور انحصاری دارای استند و پوشش پلاستیکی اطراف ماکت هستند حتی در ابعاد 1:24

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید