terms-of-usesاستفاده شما از پایگاه اینترنتی avinmarket.com و همکاری با آن اعم از ثبت اطلاعات ، ارائه مقاله، ثبت نظرات، خرید محصولات آوین مارکت، دریافت اطلاعات و … ،  به معنی آگاهی کامل شما از اطلاعات مندرج در بخش “حریم شخصی کاربران ” وتوافق کامل با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

bolet_footer وب سایت آوین مارکت با اهداف تعیین شده (مندرج در بخش ” درباره آوین مارکت “)، فعالیت می نماید و هیچ گونه وابستگی سیاسی به حزب، جناح و یا گروه خاصی ندارد.

bolet_footer مالکیت مادی و معنوی محتوای پایگاه اینترنتی” avinmarket.com ” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به شركت آوین مارکت مي باشد و کليه حقوق آن، برای شرکت آوین مارکت محفوظ است.

bolet_footer بخشی از خدمات وب سایت آوین مارکت بدون ثبت نام و بخشی دیگر تنها در صورت ثبت نام در این وب سایت ارائه می شود. بدیهی است این امر در هنگام درخواست دریافت خدمات به اطلاع کاربران رسانده می شود. آوین مارکت در قبال ارائه خدمات به کاربرانی که در قبال درخواست این خدمات ثبت نام ننموده باشند، مسوولیتی را نمی پذیرد.

bolet_footer هر گونه استفاده از محتوای وب سایت آوین مارکت فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین شرکت آوین مارکت، امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روش های ذکر شده در بخش ” تماس با آوین مارکت” با ما تماس بگيريد. نقل قول از محتوای وب سایت آوین مارکت برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، تنها با ذکر منبع مجاز است.

bolet_footer آوین مارکت هيچ گونه مسووليتي در مورد عدم کارکرد یا کارکرد معیوب وب سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از سیطره مدیریت این وب سایت باشند ( همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و … ) را نمی پذیرد.

bolet_footer ارتباط وب سایت آوین مارکت  با کاربران فقط از طریق www.avinmarket .com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در این وب سایت درج کرده اند (همانند ایمیل، نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. بنابراین آوین مارکت مسوولیتی در قبال اشتباه کاربران در ارائه و ثبت اطلاعاتشان در وب سایت آوین مارکت ندارد.

bolet_footer تمامی ابزارها و بخش هایی که در وب سایت آوین مارکت با هدف ارتباط با کاربران و درج نظرات آن ها به کار گرفته می شود، فقط با همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعات و ارائه نظرات استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با مطلب مندرج باشد. وب سایت آوین مارکت هيچ گونه مسووليتي را در قبال محتوای پیام ها و نقطه نظرات کاربران نمی پذیرد.bolet_footerbolet_footer

bolet_footer تمام شرایط و خدمات وب سایت آوین مارکت برمبنای آخرین سیاستهای این وب سایت شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات از طریق اخبار وب سایت و سایر فضاهای داخلی این وب سایت به اطلاع کاربران رسانده می شود.

bolet_footer مسوولیت و عواقب مطالب و تصاویر مندرج در آگهی سفارش دهندگان آگهی در وب سایت آوین مارکت، متوجه سفارش دهندگان آگهی ها می باشد و آوین مارکت مسوولیتی را در قبال این مطالب و تصاویر نمی پذیرد.

مسئولیت خدمات پس از فروش و گارانتی کالاها به عهده تامین کننده گان می باشد و آوین مارکت تنها مسئولیت کالاهایی را بر عهده خواهد داشت که خود تامین کننده آنها می باشد.

bolet_footer وب سایت آوین مارکت به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت کاربران از ارائه خدمات حاصل نشد، می توانند مراتب را در هر زمان كه مايل باشند، به يکی از روشهای ذکر شده در بخش ” تماس با آوین مارکت” ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

سبد خرید
Instagram